- KIÁRUSÍTÁS
- VÍRUSVÉDELEM
- AJÁNDÉKCSOMAGOK
- ÚJDONSÁGOK
- EGÉSZSÉGMEGŐRZÉS
- NŐI EGÉSZSÉG
- FÉRFI EGÉSZSÉG
- TERÁPIÁS TERMÉKEK
- REFORM ÉLELMISZEREK
- ÉTRENDKIEGÉSZÍTŐK, VITAMINOK
- FOGYÓKÚRÁS ÉS DIÉTÁS TERMÉKEK
- NATÚRKOZMETIKUMOK
- ÉKSZEREK
- SZEZONÁLIS
- BETEGSÉGEK, TÜNETEK KEZELÉSE
- SZÉPSÉGÁPOLÁS
- ALAKFORMÁLÁS
- KOZMETIKUMOK
- BABA/MAMA
- SPORT/FITTNESS
- OTTHON/HÁZTARTÁS
- EROTIKUS TERMÉKEK
- WELLNESS TERMÉKEK
Szállítási feltételek és díjak
A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálattal szállítjuk házhoz az ország egész területén. Jelenleg Magyarország területén belül és az Európai Unió országaiba vállalunk kiszállítást. A csomagok kézbesítése munkanapokon 9-18 óra közötti időszakban történik. Ha ebben az időpontban nem tartózkodik otthon, akkor szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni, ahol Ön napközben elérhető. Ha a megrendelése az értesítéstől számított 3 munkanapon belül sem érkezne meg Önhöz, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunkra, hogy intézkedni tudjunk a probléma mielőbbi megoldása érdekében.
Szállítási módok
A webáruházunkban leadott rendelése akár a visszaigazolást követő 24/48 órán belül átvehető otthonában, munkahelyén vagy az ország bármely pontján (Csomagpontokon), amennyiben a rendelése munkanapokon 11.00 óra előtt rendszerünkben regisztrálásra kerül, a megrendelt termék raktáron van (elérhető) és ügyintézőnk e-mail-ben visszaigazolta rendelését. Megrendeléséről automata visszaigazoló e-mailt kap, a megrendelt áruk tételes listájával, pontos árával. Amennyiben rendelésén változtatni szeretne, akkor válaszoljon a megrendelő e-mailre! Ha az Ön által rendelt termék nincs készleten, felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a várható szállításról. Jelenleg az alábbi szállítási módok közül választhat webáruházunkban:
Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal
Amennyiben a házhoz szálltást választja, rendelését a GLS futárszolgálat szállítja ki. Csomagfeladás után, a szállítást megelőző munkanap e-mailt és nyomkövetési számot küldünk és a GLS futárszolgálattal telefonon is egyeztethet a szállítás napjáról. GLS futárnál készpénzben és kártyával egyaránt fizethet, de mindkét fizetési mód utánvétes fizetésnek minősül. A kiszállítással kapcsolatban az alábbi értesítések alapján lehet nyomon követni a csomagot:
KISZÁLLÍTÁSI e-mail: Ezt az e-mailt akkor küldjük, amikor a csomagodat elkészítettük és átadtuk a futárszolgálatnak. A csomag érkezése ilyenkor másnapra várható.
KISZÁLLÍTÁSI SMS: Ezt az SMS-t a futárszolgálat küldi a kézbesítés napján. Ebben az értesítésben jelzi a futárszolgálat a kézbesítés várható idejét egy 3 órás idő-intervallumra leszűkítve. Az SMS tartalmazza a futár telefonszámát is, így ezen a számon közvetlenül a kézbesítést végző futárral tud egyeztetni a kézbesítés pontosításával kapcsolatban (pl. pontos kézbesítési időpont, helyszín). A fenti értesítések megérkezésének feltétele a megrendelésben helyesen megadott e-mail cím és SMS-képes telefonszám.
Szállítás GLS Csomagpontra és Csomagautomatába
Az ország 200 településén megtalálható több mint 500 GLS CsomagPonton Ön személyesen is átveheti a csomagot az Önnek legkényelmesebb időpontban, így nem kell a futárra várnia. A GLS CsomaPontok sok esetben hétvégén is nyitva vannak és több helyen kártyás fizetésre is van lehetőség. A CsomagPontban vagy Csomagautomatában történő átvétel választása, megrendeléskor, a szállítási mód kiválasztásakor történik.
Előbb állítsa be a "GLS CSOMAGPONT" opciót, majd a legördülő listából válassza ki az Önnek megfelelő átvételi pontot. Megrendelését akár már másnapra kérheti a kiválasztott GLS Csomagpontra. A csomag indításáról webáruházunk e-mail értesítést küld, amelyben a rendelésszám és a csomagazonosító is szerepel. A GLS a feladást követően értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét. Az átvételnél a címzettnek be kell mutatnia a személyazonosságot igazoló okmányát és hivatkoznia kell a csomagszámra.
Csomagkövetés
Csomagja útját az alábbi linken követheti nyomon online: GLS Csomagkereső
Csomagazonosító-szám alapján a GLS oldalán nyomon követheti, hogy hol tart a csomag kiszállítása. A csomagszámot ne a megrendelése visszaigazoló emailjében keresse, amit azonnal a megrendelése után kap. A csomagja feladásakor a GLS futárszolgálat külön küld egy értesítő e-mailt, hogy számítson a csomag érkezésére, ebben az e-mailben találja majd meg a csomagszámot.
GLS vevőszolgálat telefonszáma: (+36 29) 886 700 Mobil: (+36 20) 890-0660
Futárszolgálatunk telefonos ügyfélszolgálata munkanapokon 7.00 - 20.00 között érhető el.
Ha a csomag nem kerül átvételre az érkezéstől számított 3. munkanapon, akkor a GLS e-mailben emlékeztetőt küld. Az 5. munkanap után a csomag visszaszállításra kerül webáruházunkba.
Ha a fenti értesítések alapján behatárolt várható kézbesítési időpontban vagy címen mégsem tudta átvenni a csomagját, akkor a GLS futárszolgálat az első sikertelen kézbesítést után e-mailt küld. A csomagazonosítóra hivatkozva rendelkezhet a csomag további sorsáról. (pl. más időpontban, más címre is kérheti)
Szállítási díjak és fizetési módok
A megrendelt termékeket kérheti házhozszállítással, vagy akár csomagpontra és csomagautomatába is. Az egyes szállítási módokhoz tartozó szállítási díjak
GLS házhozszállítás: 1.899 Ft
GLS csomagpont és csomagautomata: 1.390 Ft
Foxpost csomagautomata: 1.290 Ft
MPL házhozszállítás: 1.990 Ft
INGYENES SZÁLLÍTÁS: 25.000 Ft felett
A szállítás díja a bruttó 25 000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén az ország egész területén ingyenes!
A megrendelt termékeket az alábbi módon fizetheti ki:
Utánvéttel: 499 Ft
Utánvéttel történő vásárlás esetén a megrendelése ellenértékét és a szállítás költséget az áru kézhezvételekor tudja készpénzben vagy bankkártyás fizetéssel kiegyenlíteni. Az utánvét kezelés díja 499 Ft.
Banki átutalással
Amennyiben a banki átutalást választaná fizetési módként, úgy minden esetben kérjük várja meg az utalás megkezdése előtt visszaigazolásunkat. A megrendelése ellenértékét az MBH Bank által vezetett: 10104985-56587700-01005006 számlaszámú folyószámlára kérjük előre átutalni. Számlatulajdonos: AVT Web Kft. Az átutalás közlemény rovatában minden esetben szerepeljen a megrendelés száma! A pénz megérkezésekor (minden nap ellenőrizzük a beérkezett összegeket) e-mailben értesítjük, hogy a csomagot átadjuk futárszolgálatnak.
Bankártyás fizetéssel SimplePay rendszeren keresztül
Bankkártyás fizetéskor átirányítunk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház a kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet. Elfogadott kártyatípusok:
A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt hagyja üresen!)
Nemzetközi csomagszállítás
A nemzetközi szállítás díja - Európán belül - 8000 Ft, ha a megrendelt termék súlya 1 kg alatt van. Az 1 kg-ot elérő vagy azt meghaladó súlyú termék / termékek megrendelése esetén kérjen e-mailben árajánlatot a szállításra vonatkozóan.
Nemzetközi csomagszállítás esetén a fizetés csak előreutalással illetve bankkártyával lehetséges.
Szállítási határidők
A szállítási határidőt a termékek raktári elérhetősége, illetve a megrendelés módja, napja és ideje határozza meg. Házhozszállítás esetén a szállítási határidő - a raktáron lévő termékek esetében - a megrendelés visszaigazolásától számított 1-2 munkanap. A GLS csomapontra történő szállítás esetén Budapest területén a szállítási idő várhatőan 1-2 munkanap, minden más esetben 2-3 munkanappal kell számolni. Amennyiben a termék nincs raktáron, úgy a várható szállítási idő kitolódhat, de erről minden esetben a megrendelést követően tájékoztatjuk vásárlóinkat! Beszerzésre váró termékek esetében a szállítás pontos időpontjáról egyénileg egyeztetünk a Vevővel.
A csomagok átvétele
Kérjük, kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak ellenértékét! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban elindítani!
Kérjük, hogy átvételkor alaposan vizsgálja meg a csomagban található termék(ek) sértetlenségét és a számlán szereplő adatok helyességét! Amennyiben bármilyen eltérést vagy esetlegesen sérülést észlel, azt minden esetben jelezze felénk, hogy a felmerült problémát mielőbb korrigálhassuk. Reklamációt csak abban az esetben áll módunkba elfogadni, amennyiben ez átvételkor az elismervényen feltüntetésre kerül! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Bontott, használt, sérült termék, valamint fehérnemű visszavásárlására az áruház nem kötelezhető!
FONTOS: Minden termék mellett a csomagban megtalálja a hivatalos számlát. Kérjük, őrizze meg ezt a bizonylatot, mert az esetleges későbbi reklamációk vagy cserék intézéséhez a számla megléte elengedhetetlen!